Regulamin wynajmu sali
w Archiwum i Muzeum Archidiecezjalnym w Białymstoku
§1
Zasady wynajmu i rezerwacji
- Niniejszy regulamin określa zasady wynajmu sal w budynku Archiwum i Muzeum Archidiecezjalnego w Białymstoku (dalej AMAB), przy ul. Warszawskiej 48 w Białymstoku.
- Rezerwacja sali dokonywana jest przez Najemcę po bezpośrednim kontakcie z Dyrektorem AMAB i po wypełnieniu formularza zamówienia
(pobierz formularz):
tel. +48 85 732 40 44
w godz: 9.00 – 13.30 (pn., wt., czw., pt.), w środy: 13.00 – 17.30
e-mail: aab@archibial.pl - Najemca, w terminie 14 dni przed dniem rezerwacji wpłaca Wynajmującemu zaliczkę w wysokości 20% przewidywanych kosztów najmu, na wskazany rachunek bankowy Wynajmującego.
- Sala konferencyjna dostępna jest w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 7:30 – 15:30, w środę w godzinach 10:00 – 18.00.
- Sale ekspozycyjne są dostępne w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 9:00-13:30, w środę w godzinach 13:00-17:30. Dopuszcza się wynajem sali w godzinach innych niż wskazane po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym.
- Bez kosztowe anulowanie rezerwacji sali możliwe jest na 14 dni roboczych przed planowaną datą wynajmu drogą mailową, lub telefonicznie.
- W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż wskazany w pkt. 6 Wynajmujący obciąży rezerwującego 20% kosztów wynajmu sali, które pobierze z przekazanej przez Najemcę zaliczki.
§2
Opłaty
- Za wynajem sali obowiązują następujące opłaty:
Sala konferencyjna – 60 miejsc, wentylacja elektromechaniczna, klimatyzacja, ekran interaktywny, rzutnik multimedialny, możliwość podłączenia komputera
cena brutto:
– do 2 godzin – 300 zł
– każda następna rozpoczęta godzina – 100 zł.
Nadzór imprezy:
Pracownicy (min. 1 osoba) – 100 zł brutto/pracownik (ryczałt za 2 godziny) + 50 zł za każdą następną rozpoczętą godzinę.
Sala ekspozycyjna – parter
cena brutto dla wystaw:
– do 10 dni roboczych – 500 zł
– każdy dzień dodatkowy – 40 zł
W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwa jest negocjacja wyżej wymienionych opłat. Ostateczna decyzja co do ewentualnego obniżenia wysokości lub zwolnienia z opłat za wynajem sali należy do Dyrektora AMAB.
W celu przedstawienia uzasadnienia co do ewentualnej negocjacji wysokości opłat, należy skontaktować się z Wynajmującym przed wysłaniem wypełnionego formularza (tel. i adres e-mail w §1 pkt. 2).
Z opłat zwolnione są instytucje Archidiecezji Białostockiej (seminarium duchowne, parafie, Caritas Archidiecezji Białostockiej itp.)
Opłata za wynajem sali naliczana jest zgodnie z wypełnionym przez Najemcę formularzem zamówienia. - W przypadku przedłużenia czasu korzystania z sali, Wynajmujący naliczy opłatę za każdą rozpoczętą dodatkową godzinę najmu odnośnie sali konferencyjnej i za każdy dodatkowy dzień najmu odnośnie sali ekspozycyjnej, według cennika.
- Płatność za wynajem sali nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wynajmującego w dniu wykonania usługi. Termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty jej wystawienia.
- Płatności należy dokonać przelewem na nr rachunku podany na fakturze.
§3
Usługi dodatkowe
- W cenie wynajmu sali konferencyjnej Wynajmujący udostępnia Najemcy rzutnik multimedialny oraz ekran i nagłośnienie.
- Wynajmujący nie udostępnia laptopa.
- W przypadku korzystania z własnego sprzętu (laptopa) należy umożliwić Wynajmującemu podłączenie i sprawdzenie go przynajmniej 30 minut przed rozpoczęciem spotkania.
- Najemca może korzystać z szatni obsługiwanej przez pracownika AMAB. Wynajmujący nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni.
- Wynajmujący zapewnia nieodpłatnie sześć miejsc parkingowych dla uczestników spotkania.
§4
Obowiązki Najemcy i uczestników spotkania
- Najemca zobowiązany jest do:
a) utrzymania porządku i czystości w trakcie trwania spotkania
b) usunięcia wszystkich materiałów szkoleniowych, promocyjno-informacyjnych i im podobnych po zakończeniu spotkania
c) przestrzegania prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów BHP, zasad współżycia społecznego, w szczególności do poszanowania wartości chrześcijańskich. - Odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku ze spotkaniem ponosi Najemca.
- Najemca ponosi odpowiedzialność wobec Wynajmującego za wszelkie szkody i straty wynikłe z niewłaściwego użytkowania wynajętej sali w tym w szczególności za zniszczenie, uszkodzenie lub kradzież wyposażenia sali. Za szkody związane z działalnością podmiotów świadczących usługi dodatkowe na rzecz Najemcy, Najemca odpowiada jak za własne działania.
- W przypadku stwierdzenia szkody lub straty wynikłej z niewłaściwego użytkowania wynajętej sali Wynajmujący stworzy dokumentację uszkodzenia wraz z kosztorysem napraw oraz dokona napraw, zaś Najemca pokryje w całości koszty usunięcia uszkodzeń w terminie 14 dni od daty doręczenia noty obciążeniowej.
§5
Przepisy końcowe
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy wynajęcia sali jeżeli koliduje to ze statutową działalnością AMAB, oraz jeżeli charakter organizowanego spotkania jest sprzeczny z przepisami prawa lub w sposób negatywny może wpłynąć na wizerunek Wynajmującego.
- Złożenie zamówienia na wynajem sali oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Nr konta bankowego:
49 8063 0001 0100 0201 2830 0001
Kod SWIFT dla przelewów transgranicznych: POLUPLPR
Archiwum i Muzeum Archidiecezjalne w Białymstoku
ul. Warszawska 48 15-077 Białystok
Tytułem: Wynajem sali
Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 stycznia 2023 r.
Ks. dr Tadeusz Kasabuła
L.S
Dyrektor Archiwum i Muzeum Archidiecezjalnego w Białymstoku
Ks. dr Piotr Augustynowicz
L.S
Ekonom Archidiecezji Białostockiej